Visita la nostra petita botiga

TRADUCTOR D´IDIOMES, AQUI

dissabte, 21 de gener de 2012

Cistella de fruita ....un bon regal


Hola Familia, en primer lloc el meu millor desig per a tothom, per un Bon Any , altre cop per aquí a veure si ens posem al dia 

Fa pocs dies va ser el meu Aniversari, 23 i .......je, je,        un dels regals que vaig tenir es aquest, una preciosa cistella plena de fruites , una idea genial,  un regal ple de color, aroma, vitamines i salut, he pensat que igual a més d´un@ li agrada la proposta per si te que fer un obsequi, segur que quedarà molt i molt be , 

Moltes gràcies Familia per aquest regal,  ja sabeu que em va fer molta il-lusió i tot estava tant bo...hummm

Ingredients
Per la base una cistella o un plat de plàstic  ( en el meu cas ,que podem reciclar per un test de flors)
Uns flocs de plàstics o fusta per fer coixí a la base
Tota la fruita que ens vingui de gust
Una fulla de paper transparent de cel-lofana ( per embolicar la cistella)
Un tros de cinta de color per tancar la cistella i decorar-la

Preparació
Tant senzill com muntar la cistella al nostre gust, convidant les fruites i els seus colors ,embolicar amb el paper de cel-lofana i tancar amb un llaç ben maco.

Bon profit

Aquesta recepta pertany al blog http://enrocalacuina.blogspot.com/
Desitjo que t´agradi, petonets Susanna




Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...