Visita la nostra petita botiga

TRADUCTOR D´IDIOMES, AQUI

dijous, 4 d’abril de 2013

No és un adéu per sempre, només adéu per un instant




Avui no es una recepta, es un record per la Nieves, fa poc que ens ha deixat però jo o vaig saber abans d´ahir per un familíar, feia tres anys que ens coneixiem pel blog  i ens varem fer molt amiges, l´any passat crec que era pel estiu, varem " parlar " per darrera vegada, em va comentar que passava més temps a l´hospital que a casa, ja no li quedaven forçes per cuinar ....i molt valenta va dir que es que moriria aviat, jo li vaig donar " canya ", però ella contestar que n´estava segura que no arribaria a Nadal, ara cuina pels Àngels, fins sempre estimada...

Aquest es el seu blog i el seu comentari...
http://elblogdemnieves.blogspot.com.es/
Tengo mogollón de años, arrastro un contrario que me aguanta un montón y dos añadidos de 20 y 16 años que me cuidan lo que no está escrito. Intento ser lo más feliz posible dentro de mis circunstancias.


Aquesta recepta pertany al blog http://enrocalacuina.blogspot.com/
Desitjo que t´agradi, petonets Susanna

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...