TRADUCTOR D ´IDIOMES

TRADUCTOR D ´IDIOMES

Translate

divendres, 30 d’octubre del 2020

2020 - 01 DE NOVEMBRE- FESTA DE TOTS SANTS

 

                                                       La mort

Quan em mori, no m'enterreu
sota els arbres del bosc.

No m'agraden les seves espines.
Quan em mori, no m'enterreu
sota els arbres del bosc.

Em fa por el degoteig de l'aigua.

Enterreu-me, si us plau,
a l'ombra dels arbres del mercat.

Vull escoltar el so dels timbals!
Vull sentir com ballen els peus
i els cossos lleugers es mouen!
Anònim (traduït per Josep-Ramon Bach)

  2020 - 01 DE NOVEMBRE- FESTA DE TOTS SANTS

 Un any més som aquí recordant als nostres estimats que ja no hi són, un any dur per a tots que segur que recordarem per sempre.

  • Limitacions per estar amb els nostres, per visitar cementiris, per celebrar aquest dia especial amb la clàssica CASTANYADA i PANELLETS serà molt diferent i molt trist també.


Els meus millors desitjos perquè el 2021 puguem tornar a una certa normalitat

 

Aquesta informació pertany al blog http://enrocalacuina.blogspot.com/
Desitjo que t´agradi, petonets Susanna

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Hola i benvinguts, moltes gràcies pel comentari i la visita , sempre els llegeixo encara que no pugui contestar a tots, però si tens algun dubte no deixis de preguntar,i et contestaré gustosament.

Mil petonets i fins aviat Susanna

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...