TRADUCTOR D ´IDIOMES

TRADUCTOR D ´IDIOMES

Translate

dijous, 31 de maig del 2012

Pel meu estimat Sr. Paco




Aquesta entrada esta dedicada MOLT ESPECIALMENT al Sr. Paco de  
Estic molt contenta de que em recordi tant com jo a vostè, moltes gràcies, desitjo que molt aviat ens torni a preparar aquelles paelles d´arròs tant i tant bones, fins i tot el meu Buda  les esta recordant, només tens que mirar-li la cara de felicitat que posa mentre i pensa assegut sobre una estora carregada de molt d´amor,    

Cuidis molt, mil petonets i altre cop moltes gràcies, Susanna

Aquesta recepta pertany al blog http://enrocalacuina.blogspot.com/
Desitjo que t´agradi, petonets Susanna

3 comentaris:

  1. Molt maca l'entrada Susanna, jo també desitjo que ens torni a deleitar amb els seus arrossos i la seva mùsica.
    Un miler de petons maca.
    (Ah, vam dinar i molt, ara ens toca dieta, jejeje)

    ResponElimina
  2. Una entrada de ingredients d'energia positiva. Mola :)

    ResponElimina
  3. Un Buda , muy original , me gusta !
    También me ha gustado la hamburguesa de pán de molde , algunas veces , yó , también la he hecho así .
    A mí , tambien me gusta tener siempre un paquete de masa de hojaldre el el frigo , por si acaso .
    Petonestsss.

    ResponElimina

Hola i benvinguts, moltes gràcies pel comentari i la visita , sempre els llegeixo encara que no pugui contestar a tots, però si tens algun dubte no deixis de preguntar,i et contestaré gustosament.

Mil petonets i fins aviat Susanna

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...