TRADUCTOR D ´IDIOMES

TRADUCTOR D ´IDIOMES

Translate

dilluns, 6 de gener del 2014

Feliç dia de REIS


ELS TRES REIS DE L'ORIENT
Què porten?
Els Reis de l'Orient
porten coses, porten coses

Els Reis de l'Orient
porten coses a la gent.

Els Reis de Barcelona
porten coses, porten coses
Els Reis  de Barcelona
porten coses a la mona
Els Reis de Gimenells
porten coses, porten coses

Els Reis de Gimenells
porten coses als més vells

Els Reis de Granollers
porten coses, porten coses

Els Reis de Granollers
porten coses pels tallers

Els Reis de Mataró
porten coses, porten coses

Els Reis de Mataró
porten coses al balcó

Els Reis de Montserrat
porten coses, porten coses

Els Reis de Montserrat
porten coses al terrat

Els Reis de Palau
porten coses, porten coses,

Els Reis de Palau
porten coses al gripau

Els Reis de Sant Celoni
porten coses, porten coses
Els Reis de Sant Celoni
porten coses al dimoni.

Els Reis de Vallgorguina
porten coses, porten coses

Els Reis de Vallgorguina
ja no porten cap joguina.

Els Reis de Viladecans
porten coses, porten coses

Els Reis  de Viladecans
porten coses als infants

Els Reis de Vilanova
porten coses, porten coses

Els Reis de Vilanova
porten coses a l'escola

Els Reis de Vilanova i la Geltrú
porten coses, porten coses

Els Reis de Vilanova i la Geltrú
porten coses i són per tu!


Feliç dia a tothom !!!

Aquest missatge pertany al blog http://enrocalacuina.blogspot.com/
Desitjo que t´agradi, petonets Susanna

5 comentaris:

  1. Hola Susanna, desitjo que els Reis Mags t'hagin omplert de regals.
    I que tot l'any 2014 t'ompli de felicitat.

    ResponElimina
  2. Quins Reis tan simpàtics Susanna!!
    Vaig fer el Tió amb llaminadures per Nadal, ja m'hauría anat bé tenir un cilindre de porexpan!
    Petons i Bon Any per tota la familia!

    ResponElimina
  3. Hola !!!bons reis tambe per vosaltres...i...moltes gracies per compartir aquet vers tan bonic...m'encanta !!!!

    ResponElimina
  4. Espero que hagis tingut molt bon dia de reis i que t'hagin portat moltes coses. Jo vaig estar molt atrafegada que vaig fer canelons(amb ajuda de la meva filla) per 17 persones, un dia molt familiar i atrafegat. Petons.

    ResponElimina
  5. Ha m'han agradat molt els teus dolços reis, han quedat espectaculars.

    ResponElimina

Hola i benvinguts, moltes gràcies pel comentari i la visita , sempre els llegeixo encara que no pugui contestar a tots, però si tens algun dubte no deixis de preguntar,i et contestaré gustosament.

Mil petonets i fins aviat Susanna

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...