TRADUCTOR D ´IDIOMES

TRADUCTOR D ´IDIOMES

Translate

dissabte, 14 d’abril del 2012

Llet ATO NATURA



Ahir vaig tenir una gran sorpresa, just arribo a casa i la meva veïna, una noia molt maca, me havia recollit un paquet de "TRND" fa moltes llunes vaig rebre la seva invitació per participar a la promoció de la nova llet que ha tret al mercat la firma ATO el seu nom NATURA, es una empresa catalana que es va fundar l´any 1970, la llet de granges exclusivament catalanes de les províncies de Lleida i Girona.

El seu sabor deliciós, quan la tens a la boca té cos, no com moltes d´altres que semblen aigua blanca, sobretot la sencera, em recorda la meva infantesa, sóc d´un petit poblet del Maresme, Santa Susanna, ( bé ara és una mica més gran, però no massa),  de petites la meva germana i jo, cada dia sobre tot a l´estiu, cap a la set de la tarda amb la nostre lletera de alumini tota plena de bonys (que encara la tinc com una relíquia) ens encaminàvem fins a la "vaqueria" Cal Sort d´en Emili,  que havia prop de l´Esglesia per comprar la llet recent munyida, fins i tot de vegades ens haviem d ´esperar que el Sr. Quicu,  que sempre rondinava amb les vaques, les acabés de munyir.

He repartir moltes caixes d´aquesta llet, i a tothom les i ha agradat molt 

Aquesta informació pertany al blog http://enrocalacuina.blogspot.com/
Desitjo que t´agradi, petonets Susanna

3 comentaris:

  1. Quin paquet mes gustos, jo també me'n recordo d'anar a comprar llet amb la lletera.

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies per publicar aquest post sobre el projecte ATO Natura de trnd al teu bloc! Ara només falta recopilar les opinions dels teus amics i familiars a veure què en pensen ;).

    Una abraçada,

    Madamme

    ResponElimina
  3. Jo també la he rebuda. Els meus records de ben petita també passen per la lletera d'alumini.
    Petons.

    ResponElimina

Hola i benvinguts, moltes gràcies pel comentari i la visita , sempre els llegeixo encara que no pugui contestar a tots, però si tens algun dubte no deixis de preguntar,i et contestaré gustosament.

Mil petonets i fins aviat Susanna

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...