TRADUCTOR D ´IDIOMES

TRADUCTOR D ´IDIOMES

Translate

dimecres, 16 de febrer del 2011

XEF SANTI SANTAMARIA


Acabo de rebre la noticia de que el XEF, SR. SANTI SANTAMARIA, ens a deixat,....tant jove només amb 53 anys, la vida no es justa....per mi era com un Déu de la cuina...l´admirava AMB TOT EL MEU COR

Vaig tenir el gran honor i plaer,  de coneixer-lo personalment , fins i tot em va dedicar un dels seus llibres ( un tresor per mi ) era un home tant gros, com  ple de bondad, enamorat de la cuina, de la nostre cuina, de Catalunya, del seu Montseny, sense fums, parlaves amb ell i semblava que et coneixia de tota la vida, l´any 1994, va aconseguir la tercera estrella Michelin, convertint-se en el primer xef català que obtenia aquesta prestigiosa distinció, aquestes son algunes de les seves frases...

La història culinària ens condiciona i ens fa tal com som.

Cal emprar productes del temps, mantenint i potenciant el seu gust.

Tot avenç social millora els resultats culinaris

En la nostre cuina mai no es pot deixar de percebre la nostra terra, però sense renunciar a les influències d´arreu del món.

Jo no cuino per alimentar, cuino per emocionar.

descansa en pau,

mil petonets Susanna
AQUESTA RECEPTA PERTANY AL BLOG http://enrocalacuina.blogspot.com/ DESITJO QUE T´AGRADI- SUSANNA












14 comentaris:

  1. También me acabo de enterar y me ha dado mucha pena y como estoy medio tonta me ha dado por llorar. ;-(

    Besitos.

    ResponElimina
  2. Hola Ana Betulo, guapa tu

    saps ?, quan en Francesc me ha donat la noticia, doncs jo arribava a casa, i mai m´entero de res, doncs només escolto musica en el despatx, no m´agraden les emisores que "xerren " ...quasi ni he sopat..

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  3. Hola Amanda, guapa tu

    felitaciones por la buena noticia de tu tio, le das un beso de mi parte,...

    pues mira hoy yo tampoco tengo un buen dia, problemas , historias varias, estoy un poco depre, y cuando mi marido me ha dado la noticia pues yo no lo sabia, se me ha dado tambien por llorar, no se porque he tomado su libro que me dedico hace bastantes lunas, y se ha dado por hojearlo...que pena, me tenia enamorada este Xef

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  4. Hola Susanna, com he dit al meu bloc, a mi em mereix tot el respecte tot i desconèixe'l força. Per això m'ha agradat molt venir al teu blog i conèixer una mica el que pensava. Em quedo amb la frase que escrius: "no cuino per alimentar,cuino per emocionar". Jo no sabria descriure millor el que significa la cuina. Una abraçada.

    ResponElimina
  5. Hola Mercè, estimada i guapa tu

    jo també em quedo amb aquesta , arriba a l´anima, veritat ?

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  6. Un pèrdua irreparable. El món de la cuina catalana ha perdut un gran exponent. Se'l trobarà a faltar.....

    ResponElimina
  7. Hola Catieu, guapa tu

    jo penso com tu, es una pena i tant jove...

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  8. Hola Salomé, guapa tu

    una gran perdida,...y de golpe, sin avisar...

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  9. Hola Susana, Santi era unos de mis cocineros preferidos, leí muchos de sus artículos y lo que mas me gustaba era su franqueza y claridad al hablar de la cocina actual. Lo siento mucho, hemos perdido un gran cocinero.

    Besos
    Marimi

    ResponElimina
  10. Un gran cuiner i que va tenir prou "collons" per plantar cara a tot un Adrià.
    Per fer això s'ha d'estar segur que la feina es fa ben feta.
    I ell ho feia.

    ResponElimina
  11. Hola Jo mateixa, guapa tu

    i tant que si, els tenia molt ben posats ell, jo particularment no cambiaria la cuina d´en Santi, per la cuina actual de l´Adrià...

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  12. Hola Garlutti, guapa tu

    pienso igual que tu,.yo tuve el placer de conocerlo personalmente, y era de estas personas que te caen bien al instante..

    mil petonets Susanna

    ResponElimina

Hola i benvinguts, moltes gràcies pel comentari i la visita , sempre els llegeixo encara que no pugui contestar a tots, però si tens algun dubte no deixis de preguntar,i et contestaré gustosament.

Mil petonets i fins aviat Susanna

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...