TRADUCTOR D ´IDIOMES

TRADUCTOR D ´IDIOMES

Translate

dilluns, 14 de febrer del 2011

Pastís de xocolate S.Valentí





INGREDIENTS
4 ous
1 iogurt natural cremós
2  mides del vas del iogurt de sucre
3 mides del vas del iogurt de farina de pastisseria
1 mida del vas del iogurt de .... ( pot ser de oli oliva, de  gira-sol o de mantega fosa )
pell de taronja ratllada
50 grams de cacau en pols ( tipus marca Valor )
1 pessic de sal
1 cullerada petita  de llevat tipus Royal


xocolate per fer una coberta


PREPARACIÓ
Barrejar la farina + cacau + llevat ,  passar pel tamís i reservar.


Batre els ous + pell de taronja ratllada + pessic de sal + sucre, fins que augmenti el seu volum i en quedi com una maionesa, desprès afegir l´oli  poc a poc, fins que ens quedi tot compacte, are el iogurt ,també de mica en mica,.....al final la farina sense batre, només donarem unes voltes suaus .


Posar en un motllo que ja tindrem preparat untat amb mantega i espolsat de farina, i fornejar a 180. uns 40 minuts..( depèn com sempre del forn)


Refredar sobre una reixeta i quan ja estigui fred , cobrir amb la xocolate que tindrem desfeta i adornar al gust si es desitja.


Bon profit

AQUESTA RECEPTA PERTANY AL BLOG http://enrocalacuina.blogspot.com/ DESITJO QUE T´AGRADI- SUSANNA

45 comentaris:

  1. Quina guapada, molt adient per a un dia com avui!

    ResponElimina
  2. Com m'he menjat la sopa ara puc agafar un troç del pastís de xocolata.
    Petons reina.

    ResponElimina
  3. com m'agraden els pastissos de xocolata!! que alt t'ha quedat amb un trosset ja deus quedar ben tipa!

    ResponElimina
  4. te d'estar molt booo,no soc molt aficionada a la xocolata,pero una mica si que agafaria jeje petons

    ResponElimina
  5. Hola Anna estimada, i guapa tu

    he vist que vares tenir un premi molt maco, a més a la foto has quedat de 10...sembles una artista de cinema,...això es que te o mereixes..i o se de veritat

    mil petonets , records pel Sr. Toni, Susanna

    ResponElimina
  6. Aquest és un pastís que no falla mai. I amb tanta xocolata, deliciós!!!!

    ResponElimina
  7. Adoro el chocolate, y éste pastel se ve espectacular, riquisimo...... tomo nota de la recea.
    Petonets

    ResponElimina
  8. Un pastís preciós!!!! ara mateix agafaria un trosset!!!!
    Petonets

    ResponElimina
  9. Un pastel dulce y romántico ¿se puede pedir más?

    Abrazos

    ResponElimina
  10. Hola Carmen Rosa, guapa tu

    esta formula siempre queda de 10,...y ya ves que facíl, la verdad es que es para felicitar al autor anónimo de la misma,

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  11. Con lo que me gusta el chocolate!!! Que rico San Valentin!!! :) Un beso enorme!

    ResponElimina
  12. Qué bizcocho más apetitoso. Me encantan los cakes as. Un besote.

    ResponElimina
  13. Hola Clau, guapa tu

    a estas horas solo queda un mini pedacito,......literalmente voló...je,je, mejor así

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  14. Hola Susanna,
    Que a gust em menjaria una micona d'aquest pastís de xocolata per berenar.. Petons,

    ResponElimina
  15. che invitante! chissà che buono! complimenti!!!!!!

    ResponElimina
  16. Hola Susanna
    Molt original aquest pastís
    Bona cuina

    ResponElimina
  17. Qué rico!!! pero yo me he quedado con la ganas de ver el corte! seguro que no te dio tiempo a hacerlo! jajaja.
    Un besote, guapa!

    ResponElimina
  18. Hola Locasita, guapa tu

    como lo sabes tuve que plantarme delante con la camara, y decir...que nadie lo toque...je,je

    ( felicitaciones por tanto regalito, maco )

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  19. Hola DOnibaneko, guapa tu

    així que la vares provar,...je,je, está molt bona, i a més es DEPURATIVA...

    Aquesta formula del pastís a més de senzilla te un resultat de 10...

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  20. Hola Narcis, guapo tu

    venin de tu es tot un plaer, moltes gràcies
    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  21. La pinta es superior.
    Espero pasaras un día estupendo.
    Besitos.
    ;-D

    ResponElimina
  22. Vengo a darte las gracias, no me imaginaba una acogida tan entrañable y amistosa.
    Pensé de verdad que a nadie le importaría lo que me estaba pasando, lo que sentía, mis recuerdos, mis historias gastronómicas...y me equivocaba una vez más.
    Me siento bien cada vez que acudo a un blog y lo leo, recobro fuerzas y me siento casi una adolescente. Hasta mis hijos están sorprendidos del cambio que estoy experimentando y os lo debo a vosotr@s, a vuestras palabras de apoyo y de ánimo.
    A esos post que dejais y a esas recetas que tanto me gustan.
    No tengo casi palabras para decir lo que siento: Muchas, pero que muchas gracias.

    CUATRO ESPECIAS

    ResponElimina
  23. Hola Elena, guapa tu

    celebro tu visita como siempre, y por tu manera de escribir juraria que más animada,....
    creo que nos pasa a tod@s, cuando entras en este mundo/blog gastronomico, te encuentras a un montón de personas amigas que además de compartir ricas recetas y experiencias en la cocina, también nos contamos un poquito nuestras vidas, y es verdad se sientes bien...

    hasta pronto, mil petonets Susanna

    ResponElimina
  24. Susanna, no conocía tu blog y gracias a los comentarios que has hecho en mis recetas he llegado hasta aquí.
    Me quedo a seguirte y estaré al tanto de lo que publiques. Con tu permiso lo enlazo al mío para no perder nada de lo que publiques a partir de ahora.
    La tarta de chocolate está para chuparse los dedos!!!.
    Me ha emocionado mucho la cabecera de tu blog y me he sentido muy identificada con él. Mi madre fué una de esas personas que perdió la batalla contra el cáncer, después de una dura lucha. Mi blog es un homenaje a ella.
    Besos y gracias por dedicar tu blog a todas ellas y a las que siguen luchando.

    Suny

    ResponElimina
  25. Hola Suny, guapa tu

    Siento lo de tu Madre, es una pena que aún no se haya encontrado un remedio difinitivo, es un tema de me pone los pelos de punta,...te da una gran impotencia el no poder hacer nada ni para evitarlo ni para ayudar a remediarlo, al menudo les rindo a todos este pequeño y humilde homenaje

    encantada con tu visita ,y yo enlazo el tuyo, por cierto envidia sana de la vista que tienes desde tu cocina, je,jeç

    hasta pronto i mil petonets Susanna

    ResponElimina
  26. Ideal per a un esmorzar ben romàntic... ;)

    ResponElimina
  27. Hola Amanda, guapa tu

    encantada de tu visita, celebro verte por aqui aún que sea solo por un instante,..se que tu tio está en planta y me alegro por todos,..ya nos tendrás informad@s,

    mientras mil petonets Susanna

    ResponElimina
  28. Hola Federica, guapa tu

    está muy rico, y super fácil de hacer

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  29. Hola Gemma,guapa tu

    el vaig fer pel postres del sopar, i vaig pensar demà per esmorzar amb un bon capuchino...doncs , res de res, en va quedar només un petit tros, que " algú " ja va marcar que li guardés per esmorzar....

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  30. Hola Cuina de l ´Eri, guapa tu

    fins i tot jo em vaig quedar sense un boci per berenar,..hum el tindria que haver fet més gros...

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  31. Hola JUliana, guapa tu

    Bienvenida a mi cocina, celebro que te guste el pastelito

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  32. Hola Su, guapa tu

    la formula base " del iogurt", no falla, je,je queda muy rico, rico, y sano no tiene conservantes, ni colorantes, ni porquerias varias...y lo más importante hecho en casa con todo el cariño del mundo mundial,

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  33. Hola Javier, guapo tu

    la verdad es que no puedo quejarme por nada, un marido muy buen apersona, un hijo listo y encantador, y un postre delicioso de desapareció rápido, je,je

    ( se acerca el dia 20.......)
    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  34. Hola MaryLou, guapa tu

    senzill, i bo, a més arè al mercat trobes tantes cosetes mones per decorar...

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  35. Hola Catieu, guapa tu

    no se pas que tenen els pastissos de xocolate, que es queden desintegrats amb molta facilitat,
    hummm

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  36. Hola Agnés, guapa tu

    donsc a mi m´encanta la xocolate, ara això si, te que ser de qualitat, pas qualsevol xocolate,...es que soc molt fina jo..

    per cert els porquets te han quedat molt i molt macos,...on compres per fer la cobertura...?

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  37. Hola Claudia, guapa tu

    a mi m´agraden alts aquest tipus de cake,...are imagina, una llesqueta, a sobre una mica de mantega i a sobre una mica de melmelada de taronja amargante....hummmm ( això de tant en tant, es clar ...ejem, ejem, )

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  38. Hola M.Angèls, visc a la cuina, guapa tu

    saps, vaig per pa, i sempre aprofito que el forn està calent i faig alguna coseta mes, i aprofitán que era el dia de S.Valentí, dic mira avui anirà de dolç, havia comprar feia uns dies un pot de cors,..eren tant macos, que va anar be i tot,...va ser el detall decorat del pastisset, je,je

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  39. Que bo, llaminer llaminer a mi que m'encanta la xocolata.

    ResponElimina
  40. Hola Marta, guapa tu

    a més de bo, ja veus que fàcil...

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  41. El pastel tiene un aspecto delicioso. Me parece muy original la receta, por lo del yogur, y por usar el frasco del mismo como medida de volumen para el azúcar y el harina.
    Y lo de usar aceite en vez de mantequilla, es más sano. Usan mucho de esta sustitución en Estados Unidos, según tengo entendido.
    Un cordial saludo.

    ResponElimina
  42. Hola Sherlock, guapo tu

    bienvenido a mi cocina, encantada de tu visita, así me gusta que controles,....je,je

    verdaderamente es mucho mejor trabajar con aceite que con mantequilla,
    sobre todo si se usa casi para todo, de hecho en casa la uso para alguna receta de pasteleria, pero todo lo que le puedo añadir aceite y si es del bueno, mucho mejor,...

    por ejemplo haces unas magadalenas en vez de mantequilla ó margarina ( que aún es peor ), le pones aceite,...y oyes como cantan los angeles

    hasta pronto, mil petonets Susanna

    ResponElimina
  43. ¡Gracias, Susanna! Pues ya tomo nota del postre, porque quiero prepararlo pronto, ya que me parece ingenioso y original; es decir, sale de lo corriente.
    Pronto publicaré la receta de uno o dos postres en mi bitácora y no sé si serán así de ingeniosos como el pastel de marras, pero sí al menos deliciosos.
    Un cordial saludo.

    ResponElimina
  44. Hola Sherlock, guapo tu

    estaremos a la espera de tu dulce aportación, seguro que serán de 10x10,...je,je,..al margen de los ingredientes , le pondrás todo tu corazón en la elaboración,...por lo que el resultado será un exíto

    mil petonets dolços de xocolate, Susanna

    ResponElimina

Hola i benvinguts, moltes gràcies pel comentari i la visita , sempre els llegeixo encara que no pugui contestar a tots, però si tens algun dubte no deixis de preguntar,i et contestaré gustosament.

Mil petonets i fins aviat Susanna

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...