TRADUCTOR D ´IDIOMES

TRADUCTOR D ´IDIOMES

Translate

dilluns, 17 d’octubre del 2011

LES RAJOLES DELS FOGONS SEMPRE NETES
















Una de les coses que més molesta desprès de cuinar es netejar ,...sobre tot les rajoles dels fogons, i més si has cuinat un sofregit, alguna vianda a la planxa,....tot queda esquitxat...doncs aquesta es la meva solució..igual farà riure a més un,..però resulta

Ingredients
Unes safates de cartó de les que es fan servir per postres

Preparació
Tant fàcil por posar-les al voltant de les parets dels fogons abans de començar a cuinar , -... quan  ja estan brutes doncs les canviem per unes de noves, no son gens cares, sobre tot a les botiges xineses , en un plis, plas, tenim la cuina neta

Bon profit

Aquest truc pertany al blog http://enrocalacuina.blogspot.com/
Desitjo que t´agradi, petonets Susanna

25 comentaris:

  1. Quina bona idea, es molt molest quan fregeixes tomàquet i o esqueixes tot. Petonets

    ResponElimina
  2. Quanta raó tens, fer un sofregit es acabar amb la cuina plena de tomàquet. Es molt pràctic el teu sistema.
    Petons.

    ResponElimina
  3. Que bona aquesta proposta. Em penso que a partir d'ara els de les tendes dels xinos es faràn d'or amb la venta de safates! ;)

    ResponElimina
  4. Bona idea ;) Jo sempre tinc k estar netejant les rajoles y tot, tot em keda eskitxat, soc un desastre a la cuina xD

    ResponElimina
  5. un truco, que es muy práctico, las salpicaduras son un horror!!
    bss

    ResponElimina
  6. Hola Gupanla, guapa tu

    je,je, yo hace muchos años que lo practico,....y he pensado que a otras personas igual les interesa...
    y que rápido queda todo limpio

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  7. Hola Sarita, guapa tu


    doncs a partir ara , cap problema, ja veus que fàcil, a casa es el primer que faig quan entro a la cuina, sempre una tonteria...però NO; NO

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  8. Hola Acabtdefer, guapa tu

    je,je, jo quan i vaig a comprar el Sr. es que parat de tantes com agafo...sempre em diu,..." tu mucha fiestas "...i jo si, si en casa mucha fiestas siempre, je,je

    mil petonets SUsanna

    ResponElimina
  9. SI SENYOR....
    EN UN PLIS PLAS...BONA IDEA!!
    Bona nittttt :)

    ResponElimina
  10. Hola Susanna, molt bona idea, jo també tinc un altre truc, poso paper d'alumini i cuan acabo de cuinar al trec netejo i llestos. Petonets

    ResponElimina
  11. jejeje si aquesta crec que un ocellet me la va xiular jejeje petons

    ResponElimina
  12. Yo me estoy riendo pero cuando he leído que a mas de uno le harás reír la verdad que según que fritos se queda todo que es una pena la pasa de limpiar que hay que tener.

    ResponElimina
  13. Yo ponía cartones, pero estas bandejas quedan mejor y más adaptables.
    Gracias por compartir. Es un rollo tener que limpiar después a fondo.
    Besets

    ResponElimina
  14. La verdad es que has salvado mi matrimonio,jeje
    Esta idea me la copio si o si, la de broncas que me hecha mi mujer cada vez que termino de hacer alguno de mis postres o tartas.
    Por cierto me quedo a seguirte, que no se como no lo estaba ya!!!
    Besos
    Miguel
    lareposteriademiguel.blogspot.com

    ResponElimina
  15. Jejeje... Susanna ets un pou sense fons. Quina idea més bona!!!
    Ah!! Gràcies pel comentari en el meu bloc. No dubtis que seguiré el teu consell. Ja te'n diré el què.
    Gràcies guapíssima.

    ResponElimina
  16. Vamolt bé saber truquets. gràcies per compartir-lo Sausanna

    ResponElimina
  17. Hola Lolines, guapa tu

    sense desmereixer el teu invent, aquest surt molt més barat, a més el paper d´al-luni i jo no som pas massa amic, es molt contaminán sap, inclòs no es tindria ni que fer servir per cuinar...alló de posar-lo al forn per un pastís, embolicar un peix....res de res, millor amb plastic

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  18. Hola Susanna, que buena idea la tuya.
    La tendremos que poner en práctica.
    Un petó

    ResponElimina
  19. Apa quina bona idea!!! aquí una que està en un pis d'estudiants, que quan s'embruten les rajoles es netegen cada ves a saber quan! a veure si així ens en sortim, gràcies!!
    bet

    ResponElimina
  20. Estos trucos son los que más se agradecen Susanna. Gracias por compartirlo. Eres tremenda!!!

    Besitos,

    ResponElimina
  21. Una idea genial wapa ,la pondre en practica en la caravana siempre ando con cuidado yo uso un protector para el viento de un camping gas y se hace pequeño para tapar la ventana.
    Bicos mil.

    ResponElimina
  22. Hola Tastarutes, guapa tu

    je,je, doncs ja veus que fàcil, ara a comprar safates..i que no en faltin, jo sempre en tinc de recanvi

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  23. Què bé! amb la mandra que fa netejar després de cuinar, oi?

    ResponElimina
  24. sussana, seguiré al teu consell, pero jo per cuinar faig servir poc l'al.lumini, petonets

    ResponElimina

Hola i benvinguts, moltes gràcies pel comentari i la visita , sempre els llegeixo encara que no pugui contestar a tots, però si tens algun dubte no deixis de preguntar,i et contestaré gustosament.

Mil petonets i fins aviat Susanna

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...