TRADUCTOR D ´IDIOMES

TRADUCTOR D ´IDIOMES

Translate

dilluns, 21 de novembre del 2011

Amanida de cebes tendres, tomàquet cherry-Coktail i anxoves

http://www.stasusanna-online.com/es/node/1029

Ingredients
Ceba tendra 
Sal
Oli d´oliva
Olives negres
Vinagre
Anxoves en oli ( les meves de l´Escala )
Tomàquet Cherry-Cocktail   ( de Santa Susanna premiat millor tomàquet del any 2011)

Preparació
En primer lloc tallarem la ceba tendra en juliana, ( el gruix al gust ),  la posarem una estona amb aigua i un raig de vinagre i desprès esbandir en aigua  ( queda més suau de gust i no pica)

Agafar una safata ben maca, guardir-la amb amor amb tots els ingredients i a gaudir d´un plat ràpid i sa.

Bon profit

Aquesta recepta pertany al blog http://enrocalacuina.blogspot.com/
Desitjo que t´agradi, petonets Susanna

5 comentaris:

  1. Susanna esta entradinha està maravilhosa adorei a apresentação, parabens amiga!

    beijinhos grandes

    ResponElimina
  2. Doncs mira ara mateix m'en vaig a fer una per dinar varian una mica els ingredients que tinc a casa pero quasi igual que la teva, perque M'HA ENCANTAT!!!

    ResponElimina
  3. Buenas tardes Susana. Una sensacional y rica ensalada de cebollas tiernas la que nos has preparado, con las anchoas que le dan un toque buenísimo.
    Un saludo Paco

    ResponElimina
  4. sUSANNA, tinc unas cebes tendres del'hort del meu fill, donç, bé faré aquesta bona amanida.

    ResponElimina
  5. Màgrad el gust que li donen les amxoves a la amanida.
    Petons.

    ResponElimina

Hola i benvinguts, moltes gràcies pel comentari i la visita , sempre els llegeixo encara que no pugui contestar a tots, però si tens algun dubte no deixis de preguntar,i et contestaré gustosament.

Mil petonets i fins aviat Susanna

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...