TRADUCTOR D ´IDIOMES

TRADUCTOR D ´IDIOMES

Translate

dijous, 3 de novembre del 2011

Barbacoa improvisada





Tenir una barbacoa a casa es un luxe que no tot@s en podem gaudir, però pas per això, ens privarem de una bona teca , doncs ens farem una barbacoa ...........improvisada.

La meva proposta........ i funciona
Escalfar el forn a 200 graus, posarem la safata que ja porta el mateix forn a la seva part més baixa i l ´omplirem amb aigua, ( no tindrem gens de fum a la cuina ,  a més i caurà tot el greix de la carn ), col.locarem la reixeta del mateix forn en el seu centre,......i a sobre la carn que ens vingui de gust, pollastre, conill, xai, vedella, porc.....

Es important que la porta del forn no quedi tancada del tot, per això i posarem un drap plegat a la porta. 

La carn ens quedarà daurada, cruixent, deliciosa....i a taula falta gent

Bon profit

 Aquest truc  pertany al blog http://enrocalacuina.blogspot.com/
Desitjo que t´agradi, petonets Susanna

14 comentaris:

  1. Pues la verdad es que si es un lujo tener una barbacao en casa, porque que comida más rica y sana has preparado.
    Muxus

    ResponElimina
  2. Hola susanna, jo gaudeixo d'una barbacoa, peró es a casa de la meva filla, per tant a casa meva ho faré com tu dius. Petonets

    ResponElimina
  3. hummmm.... Susanna mais quelle delicie ma cher amie, pratique et sans doute un gout 5* bravo.

    Bisous

    ResponElimina
  4. Olá Susanna,

    Que saboroso é um churrasco, e acompanhado de batatas e tomatinho ficou 10!!!

    Feliz Quinta!!!
    1000 Beijokinhas

    ResponElimina
  5. quina bona idea per provar!!!!!
    mersi!

    ResponElimina
  6. M'encanta!!! Ho provare... la graellada de verdures m'encanta... i no tinc barbacoa!!! Aixi que em va perfecte ^__^
    Un petonas
    Sònia

    ResponElimina
  7. Me apuntaba de buena gana a este rico asado, yo llevaría el vino de la Ribeira Sacra, y el pan de pueblo gallego.un beso, y a disfrutarlo.

    ResponElimina
  8. Te les saps totes!!! Una gran idea....
    Petonets guapa

    ResponElimina
  9. Una pena no tener barbacoa en casa, pero con tu truco lo podemos suplir, un beso

    ResponElimina
  10. Deliciosa que pinta tiene!!! gracias por tu visita besos corazón

    ResponElimina
  11. Molt bona proposta Susanna,m'ha encantat la idea! petons wapa.

    ResponElimina
  12. la idea es molt bona aixi que un dia tindrem que provarla jej petons

    ResponElimina
  13. Tengo que probar esta idea, la verdad es que la carne se ve muy dorada

    Bon cap de setmana Susanna

    Abrazos

    ResponElimina
  14. Que bona la idea, no deixes de sorprendrem.

    ResponElimina

Hola i benvinguts, moltes gràcies pel comentari i la visita , sempre els llegeixo encara que no pugui contestar a tots, però si tens algun dubte no deixis de preguntar,i et contestaré gustosament.

Mil petonets i fins aviat Susanna

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...