TRADUCTOR D ´IDIOMES

TRADUCTOR D ´IDIOMES

Translate

dijous, 17 de novembre del 2011

Sopa de blat tendre i boletes de carn de botifarra de pagès
















Tinc que dir que jo de petita només volia sopa,...i quan em preguntaven..Com es que t´agrada tant la sopa ?...jo contestava...es que aixì no tinc que mastagar...

Ingredients
Brou de pollastre i verdures
Blat tendre
Sal
Carn de botifarra de pàges

Preparació
Posarem el brou al foc, mentre prepararem unes petites boles amb la carn de la botifarra crua i les reservarem en una safata.

Quan comenci a bullir li afegirem el blat tendre i les boletes de carn ,  cuinar durant uns 20 minuts, rectificar de sal si es necessari , servir calent.

Bon profit

Aquesta recepta pertany al blog http://enrocalacuina.blogspot.com/
Desitjo que t´agradi, petonets Susanna

17 comentaris:

  1. Olá Susanna,

    Sua sopa deve estar deliciosa, linguiça da fazenda...HUMMMM!!!!Fiquei com vontade...

    Fica Bem!!!
    1000 Beijokinhas

    ResponElimina
  2. El blat tendre el tinc pendent, de fet no se ni on el puc comprar :S

    ResponElimina
  3. El blat tendre el tinc pendent, de fet encara no se ni on el puc comprar :S

    ResponElimina
  4. quina sopeta mes bona,per aquests dies de fresqueta,petons

    ResponElimina
  5. Lo del trigo tierno supongo que es algo así como cuscús o bulgur, ¿no? Desde luego, una sopita casera que compone el cuerpo durante estos días tan desapacibles... Un besote.

    ResponElimina
  6. Metre por favor! Me trae unas tostas de champiñones para empezar y luego calamar a la plancha con pan de bacon y de postre bizcocho con cobertura de chocolate.
    Uhhmmmmm!
    Todo buenísimo!
    Besotes

    ResponElimina
  7. Hola Oscar, guapo tu

    jo el compro a Caprabo, i es de la marca Nomen

    petonets Susanna

    ResponElimina
  8. Es un plat molt complert. A mi de petita no m'entusiasmava gaire la sopa, ara si. En canvi el meu fill petit que era molt sopero ara quan fas sopa diu "otra vez sopa", en fin...
    Petons guapa.

    ResponElimina
  9. hoy me estan entrando unas ganas de sopa calentita

    ResponElimina
  10. Amb aquesta sopa una miqueta si que et tocarà mastegar, però val la pena, no?
    Moltíssimes gràcies per participar al memòries.

    ResponElimina
  11. Hui hem menjat sopa a casa, com sempre em sobra fare este plat, que m´ha agradat un muntó.
    Besets!!

    ResponElimina
  12. No he tastat mai sopa amb blat! però segur que queda molt bona!!!! gràcies per participar. Petonets

    ResponElimina
  13. Una sopa estupenda para un día cómo hoy. En casa también somos muy "soperos" y la comemos casi todas las noches... le pondré bolitas de butifarra o de longaniza la próxima vez.
    Besicos

    ResponElimina
  14. Mmmm una sopeta ara que comença a fer fred, que bé que entra.
    Una abraçada

    ResponElimina
  15. A casa el blat tendre ens encanta!
    Ara que fa fred, auqests plats calents de cullera vénen molt de gust :)

    ResponElimina

Hola i benvinguts, moltes gràcies pel comentari i la visita , sempre els llegeixo encara que no pugui contestar a tots, però si tens algun dubte no deixis de preguntar,i et contestaré gustosament.

Mil petonets i fins aviat Susanna

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...