Visita la nostra petita botiga

TRADUCTOR D´IDIOMES, AQUI

dijous, 17 de novembre de 2011

Sopa de blat tendre i boletes de carn de botifarra de pagès
















Tinc que dir que jo de petita només volia sopa,...i quan em preguntaven..Com es que t´agrada tant la sopa ?...jo contestava...es que aixì no tinc que mastagar...

Ingredients
Brou de pollastre i verdures
Blat tendre
Sal
Carn de botifarra de pàges

Preparació
Posarem el brou al foc, mentre prepararem unes petites boles amb la carn de la botifarra crua i les reservarem en una safata.

Quan comenci a bullir li afegirem el blat tendre i les boletes de carn ,  cuinar durant uns 20 minuts, rectificar de sal si es necessari , servir calent.

Bon profit

Aquesta recepta pertany al blog http://enrocalacuina.blogspot.com/
Desitjo que t´agradi, petonets Susanna

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...