TRADUCTOR D ´IDIOMES

TRADUCTOR D ´IDIOMES

Translate

dimecres, 9 de novembre del 2011

Truita de patates sense ou
















Ingredients 
Patates bullides
Sal al gust
Oli d´oliva

Preparació
Posar la paella al foc amb una mica d´oli , quan ja estigui calent i posarem les patates bullides que amb una espàtula de fusta les anirem trossejant fins que ens queden quasi  desfetes, aquesta operació la farem a foc baix, sense presses quan ens sembli que ja esta torrada per un costa li donarem la volta i  la deixarem torrar pel altre.

Queda molt lleugera de greixos i per tant apta per a tothom

Bon profit

Aquesta recepta pertany al blog http://enrocalacuina.blogspot.com/
Desitjo que t´agradi, petonets Susanna

9 comentaris:

  1. hoal susanna, bona nit, recepta ideal perl meu colesterol, ummmmmm, sense ou

    ResponElimina
  2. Ostres quina gran idea per quan ens en sobra d'altres plats. Això ho haig d prvovar....
    Petonets guapa

    ResponElimina
  3. Muy buena pinta, los huevos muy amarillitos, como los de casa

    ResponElimina
  4. Hola Catiue. guapa tu

    la ideia no es meva , es molt antiga la meva iaia ja ens la feia quan la meva germana i jo erem petites...i a ella ja si feia la seva mare,...

    es clasica cuina antiga de pagès

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  5. Uno de mis platillos favoritos de siempre!

    www.comiendoenla.com

    ResponElimina
  6. Sembla una truita igual que les que es fan amb ou.
    Petons.

    ResponElimina
  7. M'agrada xata per aquesta nit!!
    Petonets:)
    Quan puguis passat per el meu blog, que hi ha una coseta per a tú.....?

    ResponElimina
  8. Viendo esa foto cualquiera diría que lleva huevo! genial! feliz 11 del 11 del 11

    ResponElimina
  9. Hola Gypunto, guapa tu

    muchas gracias, pues resulta que hoy precisamente es el cumpleaños de mi esposo, me he pasado la tarde en la cocina, ...para prepararle una cena de 10, ...y la verdad es que ha sido un éxito total

    mil petonets Susanna

    ResponElimina

Hola i benvinguts, moltes gràcies pel comentari i la visita , sempre els llegeixo encara que no pugui contestar a tots, però si tens algun dubte no deixis de preguntar,i et contestaré gustosament.

Mil petonets i fins aviat Susanna

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...