El dia 4 de febrer de cada any ha estat designat com el Dia Mundial contra el Càncer, en una decisió conjunta entre l'Organització Mundial de la Salut, el Centre Internacional de Recerques sobre el Càncer i la Unió Internacional contra el Càncer.
El càncer és un procés de creixement i disseminació incontrolats de cèl·lules, poden donar-se en qualsevol regió del cos, normalment es desenvolupa un tumor el qual pot envair el teixit circumdant i provocar metàstasi en punts distants de l'organisme.
En l'actualitat molts tipus de càncers pot curar-se mitjançant l'ús de cirurgia, radioteràpia o quimioteràpia, però els majors índexs de mortalitat d'aquesta malaltia estan donats per la falta de detecció precoç de la malaltia i la dificultat que tenen les persones per a accedir als tractaments disponibles.
En memòria de familiars i amics que ja no estan entre nosaltres.
Pels que varen perdre la seva batalla contra el càncer i el Covid 19 ....
Per tots els que segueixen lluitant per guanyar-la. Tant de bo es trobi remei ben aviat. .
"Serem valents, tal com tu ens vas ensenyar".
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Desitjo que t´agradi, petonets Susanna

