La seva forma rectangular ens dona facilitat per fer aquesta la truita enrotllada, la tenim que preparar d´una manera tant especial com curiosa i divertida.......però es super fácil de fer......
Necessitem:
Ous
Surimi tallat molt petit ..... ...
Sal al gust
Una mica d´oli d´oliva ...en espray va molt bé - o - unes gotes escampades amb un pinzell de silicona.
Una paella " Tamagoyaki "
Una petita espàtula -de silicona millor- que ens ajudarà a anar enrotllant la truita
Una gerreta si te bec - millor- que ens ajudarà a dosificar els ous a la paella
Preparació
En primer lloc tenim que batre els ous que volem fer servir per fer la truita, a casa normalmente son dos....un cop batuts, sal al gust i els passarem a la gerreta.
Escalfar la paella " Tamagoyaki " amb unes gotes d´oli d´oliva i quan ja estigui calenta...podem començar a fer la truita.
Posarem una capa molt prima d´ou batut que cobreixi tota la base de la paella, quan ja comenci a quallar amb l ´ajuda de l´espàtula començarem des de la part on està el mànec a enrotllar-la i l ´estirem cap a nosaltres, ara abocarem una segona capa molt prima d´ou batut que quedará enganxat amb aquesta primera capa que hem fet, enrotllar altre cop, tornarem a repetir la mateixa operació, una tercera capa fina d´ou batut.......tornarem a enrotllar quan ja estigui quallat l´ou, i repetirem posant més ou batut, així fins que acabem amb tot el contingut de la gerreta, ..mentre la truita anirà augmentant de volum per les diverses capes d´ou batut i aconseguim una consistencia apreciable de gruix..
* Entre tanda i tanda també i anirem incorporant el surimi tallat molt petit.
* Es pot servir sencera o a rodanxes que es com o fan ells, ja sabeu que tot o mengen amb bastonets.
* A rodanxes, queda molt bé a taula per fer uns entrants o aperitius..
Bon profit
Aquesta recepta pertany al blog
http://enrocalacuina.blogspot.com/
Desitjo que t´agradi, petonets Susanna

















