TRADUCTOR D ´IDIOMES

TRADUCTOR D ´IDIOMES

Translate


dimecres, 2 d’abril del 2025

Bacallà a l´aroma de Martini blanc sec, all i julivert, cuinat amb la fregidora d´aire sense greixos Lanova


Ingredients
Llom de bacallà dessalat 
Oli d ´oliva -  *
Un raig de Martini, vermut blanc sec - *
Pebre negre - opcional -
 
*   A casa el posem amb un espray -
** No porta sal perquè ja está al seu punt

Preparació
Posarem les peces de bacallà  a la cistella de la nostre fregidora amb la pell cap a vall  ( la base la haurem untat amb unes gotes d´oli )

Ja les tenim a punt per passar a Lanova.




Els hem posat  a 200 graus - uns 10 minuts, de tant en tant vigilar, quan estigui color la part de la pell, donar la volta...ara li posarem per sobre l´all i julivert picats, unes gotes d´oli , pebre negre ( opcional ) ....i el Martini blanc ( millor si es fa amb un espray ) ..no cal posar sal....afegir uns minuts més, a casa li posem entre 10 i 15 .

* Potencia i temps, sempre serà orientatiu, dependrà del vostre aparell, potencia i volum de producte.

* Ep !!, si no en teniu, cap problema, es pot seguir la recepta igualment i l ´últim pas el feu a la paella en oli, o al forn 

Esperem que hagi estat del vostre gust, Bon profit



Aquesta recepta pertany al blog http://enrocalacuina.blogspot.com/
Desitjo que t´agradi, petonets Susanna

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Hola i benvinguts, moltes gràcies pel comentari i la visita , sempre els llegeixo encara que no pugui contestar a tots, però si tens algun dubte no deixis de preguntar,i et contestaré gustosament.

Mil petonets i fins aviat Susanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...