TRADUCTOR D ´IDIOMES

TRADUCTOR D ´IDIOMES

Translate

dissabte, 20 d’octubre del 2012

Pastissos de llaminadures / Ninot de neu

 

Una manera diferent de Felicitar el Nadal, deixarem enrere les clàssiques targetes nadalenques que passades les festes no sabem quin ús donar-lis i regalarem un pastisset / targeta, que a més ens pot decorar la nostra taula i llar durant les Festes i desprès ens el mengem, ideal tant per particulars, com a regal d´ empresa , comerços, per penjar al arbre, per fer  "l´amic invisible " per celebrar la nit del nostre tant tradicional " Caga Tió ".....un petit detall que segur no passarà desapercebut


Bones Festes i Bon profit

Aquesta recepta pertany al blog http://enrocalacuina.blogspot.com/
Desitjo que t´agradi, petonets Susanna

8 comentaris:

  1. Tienes toda la razon , yo prefiero estos regalos que las tarjetas jejeje, con lo que me gustan las chuches , besos

    ResponElimina
  2. Que graciós, es que a mes de dolços bonics o tenen tot.

    ResponElimina
  3. Buenas tardes Susana. Que originales que te han quedado, como bien dices son ideales para decorar o regalar en las fiestas de navidad. Me encanta la idea muchas gracias por compartirla con todos nosotros. Perdona por no haberte visitado antes pero he estado unos días en Oporto y me ha sido imposible, pues no he tocado el ordenador para nada.
    Un beso Paco

    ResponElimina
  4. !Veig que anem preparan el NADAL !!
    Amb aquets regals tan dolços segur encertem !!!
    Petons.

    ResponElimina
  5. Sí que es una propuesta original para hacer un regalo, me ha gustado mucho

    Abrazos y buena semana Susanna

    ResponElimina
  6. Buenas tardes Susana. No se si solo me pasa a mi pero cuando entro en tu blog no se muestran las fotografías de la receta.
    Un beso Paco

    ResponElimina
  7. Susana ¡Que cosas tan monas has preparado!
    Abrazos.

    ResponElimina

Hola i benvinguts, moltes gràcies pel comentari i la visita , sempre els llegeixo encara que no pugui contestar a tots, però si tens algun dubte no deixis de preguntar,i et contestaré gustosament.

Mil petonets i fins aviat Susanna

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...