TRADUCTOR D ´IDIOMES

TRADUCTOR D ´IDIOMES

Translate

dimarts, 6 de novembre del 2012

Poma en tempura


La poma és el fruit del pomer, de pell llisa i brillant, de polpa blanca molt consistent, el seu sabor pot ser des de molt àcid a molt dolç, depenent de la varietat així com el seu color, groga, vermella, verda...

Va ser introduïda al païs pels romans i el àrabs, actualment Espanya és un dels principals productors d´aquesta fruita.

Font de moltes vitamines i propietats dietètiques, un 85 % de la seva composició és aigua.

Ingredients
Pomes
Oli de gira-sol per fregir
Farina de tempura
Aigua molt freda
Un pessic de sal

Preparació
En prime lloc preparem la tempura, tant fàcil com agafar la farina, i barrejar amb aigua molt freda i el pessic de sal, ens te que quedar una mica consistent.

Pelar les pomes i esparrecar, ( o sigui tallar-les toscament, pas a rodanxes), les pasarem per la tempura i les fregirem amb oli de gira-sol que ja tindrem calent.

Escórrer sobre una reixeta i servir calentes.

* Jo les acompanyo amb plats salats, tambè per fer el "vermut"

Bon profit

Aquesta recepta pertany al blog http://enrocalacuina.blogspot.com/
Desitjo que t´agradi, petonets Susanna

9 comentaris:

  1. M'agrada! Jo ho vaig fer amb pera, i també queda molt bo! Acompanyats de xocolata desfeta o gelat de vainilla... són un vici!!

    ResponElimina
  2. Qué rica la manzana así preparada. Un bocado exquisito. Un abrazo, Clara.

    ResponElimina
  3. Hummmm...... sa l'aire bien délicieux j'aimerais bien goûter une ou deux, envoi 6 pour Paris!

    Bisous

    ResponElimina
  4. Una altra combinació de dolç/salat! m'agraden molt! la poma la trobo aborrida, l'hauré de tastar d'aquesta manera

    ResponElimina
  5. Em sembla una molt bona proposta, Susanna, en prenc nota.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  6. Amb un rajolí de mel ha de quedar deliciosa!

    ResponElimina
  7. Que curiós segur que son boníssimes, m'ho apunto.

    ResponElimina

Hola i benvinguts, moltes gràcies pel comentari i la visita , sempre els llegeixo encara que no pugui contestar a tots, però si tens algun dubte no deixis de preguntar,i et contestaré gustosament.

Mil petonets i fins aviat Susanna

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...