TRADUCTOR D ´IDIOMES

TRADUCTOR D ´IDIOMES

Translate

dilluns, 19 de novembre del 2012

20 de novembre 2012 Dia Internacional dels Drets dels Infants

L´any 1989 un total de 192 països van ratificar la Convenció sobre els Drets dels infants, a partir d´aquell moment la mainada es va considerar una persona de ple dret, i es va escollir el dia 2o de Novembre per celebrar-lo.


Malgrat tot i desprès de tants anys, a l´actualitat encara ni han països que no coneixen la Convenció o literament pasen d´ella, i segueixen violàn els drets dels infants.

Actualment encara es te de lluïtar molt  per poder donar una millor qualitat de vida a milions de nens d´arreu del mon, com amor, escoles,  menjar , medicaments..

Amb els nostres millors desitjos de que es pugui solucionar el problema en breu termini 

Aquesta informació pertany al blog http://enrocalacuina.blogspot.com/
Desitjo que t´agradi, petonets Susanna

8 comentaris:

  1. mai hem de parar de lluitar perquè els nens tinguin el millor que es mereixen

    ResponElimina
  2. Gran día Susana un derecho bien derecho para los niños del mundo ellos merecen todo el amor posible,abrazos y abrazos.

    ResponElimina
  3. Susanna que triste me parece que tengamos que tener un día especial para revindicar los derechos de los niños, estamos llegando a un punto en lo social que me da pánico, pero nena así están las cosas en este mundo. Pondré el logo en el blog para hacer que este día llegue a la conciencia de mas gente.Besos.

    ResponElimina
  4. He visto esta mañana en la cabecera google lo del día así que vaya mi deseo de felicidad para todos ellos en su día.

    ResponElimina
  5. Magnífica entrada! Gràcies. Per cert, avui us he fet una menció al meu bloc, quan vulgueu podeu passar a llegir-la. Una abraçada.

    Educació i les TIC: http://educacioilestic.blogspot.com

    ResponElimina
  6. Buenos días Susana. Un día muy especial que tenemos que celebrar por todo lo alto, pero sobre todo seguir luchando por los derechos de los niñ@, hasta conseguir que se deje de explotarlo como sucede en muchos lugares. Una entrada muy buena y humana la que nos dejas.
    Un beso Paco

    ResponElimina
  7. Perque tots els nens i nenes del món tinguin una infancia feliç i no els manqui res.
    Petons.

    ResponElimina
  8. Tendremos que seguir luchando para que todos los niños del mundo, se les respete y crezcan en un ambiente sano con todos los cuidados que se merecen y dándoles mucho cariño bst guapa

    ResponElimina

Hola i benvinguts, moltes gràcies pel comentari i la visita , sempre els llegeixo encara que no pugui contestar a tots, però si tens algun dubte no deixis de preguntar,i et contestaré gustosament.

Mil petonets i fins aviat Susanna

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...