Visita la nostra petita botiga

TRADUCTOR D´IDIOMES, AQUI

dimarts, 9 de març de 2010

Magdalenes dia de neu


8 DE MARÇ  2010, DIA DE LA DONA TREBALLADORA

Esta nevant i molt, aquí en el Maresme no es normal, ni tampoc n ´estem preparats per la neu, el cel es de un color blanc brillant, el vent rebel bufa fort, forma remolins amb la neu que remota amb força en els vidres de la finestra de la meva cuina,....no m´agrada pas el que veig, doncs de ben segur que ni hauran molts problemes, gent que no podrà tornar a casa, accidents, carreteres tallades, fins i tot alguna taulada vella que caurà pel pes de la neu, recordo la ultima vegada que va nevar així tant fort, fa anys... un desastre, només desitjo que no torni a passar el mateix aquest cop.

Segueixo a la cuina amb la meva tassa de llet i cafè calenta en mig de les mans, com s´agraeix aquesta escalfor amb el fred que fa fora,....i si per celebrar aquest dia ( El de la dona treballada, que de fet cada dia n´es dia dia de la dona treballada, encara que ni han dies que no s´entenen masses ganes de fet res....) faig unes magdalenes....?

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  
Ingredients
4 ous
100 grams de sucre
110 grams de llet
260 grams d´oli d´oliva suau
320 grams de farina per rebostaria
10 grams de llevat tipus "Royal "
1 pell de llimona ratllada
1 pessic de sal
1 pessic de canyella
Motllos de paper ( en surten unes 25 unitats aprox.)

* Si es desitja podem posar a la massa, algunes amb xocolate, o cobrir d´ametlles, pinyons, avellanes....


Preparació

Tamisar la farina amb el llevat i reservar.

Barrejar la llet, oli,pell de llimona ratllada, sal i canyella, per últim la farina.


Omplir els motllos de paper a 3/4 parts i enfornar fins que estiguin cuites, uns 20/25 minuts, dependrà del forn i la mida, a 200 graus.


Bon profit

* Prenc una magdalena recent sortida del  forn, preparo un café caputxí, miro per la finestra i segueix nevat amb més força, però jo ja no tinc tant de fred.


Aquesta recepta pertany al blog http://enrocalacuina.blogspot.com/
Desitjo que t´agradi, petonets Susanna




8 comentaris:

  1. estas magdalenas seguro que caen...tienen que estar muy ricas.
    bexinos

    ResponElimina
  2. HOLA FELY, GUAPA TU

    TU ATACA, QUE ESTÁN MUY RICAS,...

    PETONETS SUSANNA

    ResponElimina
  3. Que mejor que estar en casa en un dia de nieve..con un cafelito y estas ricas magdalenas.
    Tomo nota de ellas .
    Besos guapa.

    ResponElimina
  4. HOLA LEOLETTA, GUAPA TU

    SEGURO QUE TE GUSTARÁN,...

    PERO LA VERDAD PREFIERO COMERMELAS EN EL JARDÍN, DEBAJO DEL TOLDO RODEADA DE FLORES ,PAJARITOS CANTANDO , UN BUEN SOL, Y CON UNA TAZA DE CHOCOLATE PARA IR MOJANDO...JE,JE
    TENGO UNA GANAS DE QUE LLEGE EL BUEN TIEMPO...

    PETONETS SUSANNA

    ResponElimina
  5. Vas aprofitar el temps, eh Susanna? Quines madalenes tan bones et van sortir, encara et queden?
    Petons guapa.

    ResponElimina
  6. No paras Susana. Estas magdalenas se ven deliciosas. Un besazo.

    ResponElimina
  7. HOLA ANNA, GUAPA TU

    DONCS SI NENA, NO JO DEIXO MAI RES PER VERD,...JE,JE

    PETONETS SUSANNA

    ResponElimina
  8. HOLA NATI, GUAPA TU..

    YO SOY ASI, NO SE ESTAR PARADA, TRABAJO, COCINO, LLEVO LA CASA,...Y LO QUE HAGA FALTA...JE,JE

    PETONETS SUSANNA

    ResponElimina

Hola i benvinguts, moltes gràcies pel comentari i la visita , sempre els llegeixo encara que no pugui contestar a tots, però si tens algun dubte no deixis de preguntar,i et contestaré gustosament.

Mil petonets i fins aviat Susanna

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...