TRADUCTOR D ´IDIOMES

TRADUCTOR D ´IDIOMES

Translate

dilluns, 16 d’abril del 2012

Saltat d´arròs amb pèsols i bolets companyat de xai a la graella


Ingredients
Arròs bullit
Pèsols
Sal
Pebre
Bolets al gust ( jo he posat giroles petites)
Oli d´oliva
Xai

Preparació
Posarem el xai a la graella i deixarem coure al gust, condimentat al sal.

Mentre tant sofregirem els bolets i els pèsols amb oli d´oliva quan estiguin una mica daurats i afegirem l´arròs bullit, saltarem uns minuts, posarem sal,  pebre i ja esta a punt.

Servir l´arròs acompanyat del xai calent.

Bon profit.

Aquesta recepta pertany al blog http://enrocalacuina.blogspot.com/
Desitjo que t´agradi, petonets Susanna

16 comentaris:

  1. ce riz et excellent un plat très bien équilibré!

    Bisous

    ResponElimina
  2. bueniaima tu receta de arroz niña, me tomo nota. Besitos

    ResponElimina
  3. Madre mía, Susanna, que plato tan apetecible, no sabes lo que me gusta. Como muchísimo arroz, tanto solo como con guarnición y acompañando al cordero me resulta impresionante.

    un besazo y buena semana

    ResponElimina
  4. Quin plat mes senzill i deliciós, son dos ingredients que m'agraden molt.

    ResponElimina
  5. ottimo questo piatto unico....gustoso....colorato e perfetto per ogni occasione...bacini

    ResponElimina
  6. Felicidades, un plato magnifico. BESITOS

    ResponElimina
  7. ESte arrocito me lo cenaba yo encantada de la vida, riquísimo!!!

    un besazooooooooo

    ResponElimina
  8. Sencillo y exquisito, a mi las setas es que me vuelven loquita.
    Besets

    ResponElimina
  9. Gracias por tu visita, me encanta el arroz y esta receta se ve deliciosa, un besito.

    ResponElimina
  10. Un plat super complet.
    Tots els ingredients m'agraden i mol conbinat.
    Petons

    ResponElimina
  11. Jo em menge l´arrós amb les bolets a soles, que deu d'estar bonisim. El xai no m'agrada res.
    Besets!!

    ResponElimina
  12. Un arroz estupendo, me gustan mucho los arroces y este debe estar buenísimo.
    Susanna, no se que ocurre que a veces no puedo entrar a tu blog, se queda bloqueado. Me ha pasado en varias ocasiones, en concreto hace un par de días no pude hacerlo.
    Bueno hoy si me deja comentarte sin problemas.

    Besitos,

    ResponElimina
  13. Quin plat més complet i bo!!!!!! M'encanta!! Petons

    ResponElimina
  14. M'encanten les gírgoles, no et diré que són el meu bolet preferit però sí el que normalment faig servir més per relació qualitat-preu. Mmmmmmm :)

    ResponElimina
  15. Un àpat ben complert, tot molt bo, al meu gust.
    Petons.

    ResponElimina

Hola i benvinguts, moltes gràcies pel comentari i la visita , sempre els llegeixo encara que no pugui contestar a tots, però si tens algun dubte no deixis de preguntar,i et contestaré gustosament.

Mil petonets i fins aviat Susanna

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...